Wednesday, October 8, 2014

Bila 8 BE dari nuffnang serang hampir serentak. Meh tengok Tips sempoi dapatkan BE

Income aku dari cik nuffnang tak banyak mana pun. Setahun 1-2 kali jer aku casah out. Tu pun dalam RM100++ or kurang. Sesuai dengan tahap kemalasan aku lately ni nak update blog. Jom tengok benda sempoi yang aku buat untuk dapatkan BE

1st sekali, pastikan akaun nuffnang sentiasa dalam keadaan Liplap aka Glitterati. Ini penting sangat. Ha....aku baru cash out RM63. Tu bukti aku cash out (tinggal singgit jek). Nak maintain, biasanya aku update jer Blogger Bio aku kat bahagian Survey. Sebulan sekali pun dah ok sangat. Pernah sekali cik Liplap aku ni hilang. Kelam kabut aku update Bio dan msg nuffnang. Mujur dapat balik dalam masa beberapa hari. Huhu....Seram mak

8 BE dari cik nuffnang yang masih on going. 

Tapi terus terang aku cakap, income tak berapa sangat. Mayb aku jarang update blog. Tapi kalau tengok kat keyword, blog kecik aku selalu dikunjungi untuk benda-benda berkaitan penyusuan, bersalin, tips keibubapaan dan seangkatannya. Lagi 1, pasal percutian. Aku jarang bercuti tapi kalau update, best gak tengok Uniques nuffnang. Percutian yang paling tinggi dapat perhatian (kononnya) ialah Salak Denai. So far, dah lebih 4000 yang view. Ok la tu kan untuk blog kecik cenonet ni.

Yang pasti, aku memang tak pro pasal nuffnang, yang basic2 jer boleh ler share. Sebab blog ni cuma hobi sampingan. Hobi utama aku tetap contest walaupun jarang menang :p. Teeett...


2 comments:

  1. Oklah tu ada BE menari-nari.. Saya ni nan hado..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik nuff ada tech problem rupanya. ramai dapat BE berlambak2. ni pun dah lbh 15 BE. macam di awang-awangan kita dibuatnya :D

      Delete