Wednesday, March 26, 2014

Berfacial atas tajaan Biore, Nuteen & Dr Brandt

Ni hadiah yang aku menang untuk bulan Februari. Aku dapat juga travel set dari Nutrimetics tapi dah jual pada kawan. Ada jugak hamper yang masih belum claim (set penjagaan rambut Redken)
 Set Biore menang atas nama suami. Sebab terlalu banyak, macam biasa aku bagi pada sibling dan orang yang tolong claim hadiah ni :)
 Set Nuteen. Aku cuma ambik beberapa item je. Yang lain bagi orang yang memang pakai.
Walaupun seketul je hadiah dari Dr Brandt kali ni, tapi nilai dia lebih mahal dari hamper kat atas tu (RM240++). Sejuk je mata bila pakai krim ni kat bawah mata.

Aku ada jugak menang hadiah kecik dari permanis untuk contest bonanza. Saje suka-suka sebab tahu memang tak mampu nak grab GP. Dapat ler sehelai T-shirt. 

Hadiah dari contest blog pon banyak dapat. Biasanya kalau berkaitan make-up, aku bagi kawan-kawan. Cuma satu yang aku rasa tak akan dapat dah ialah minyak wangi Avon Onli Imagine bernilai RM89. Ni contest dari FB Avon. Tak tahulah apa masalah Avon. Cukup susah nak claim. Ada pembaca yang tak dapat lagi hadiah Avon ni?

2 comments:

  1. slm kenal..

    http://rencahkehidupan-maamieiqi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. waaahh...rajinnye masuk contest.... teringin jugak rajin cam tu... tapi malas bebenor... hihi

    ReplyDelete