Wednesday, December 18, 2013

Rezeki kecil-kecilan bulan Disember

Dah lama aku tak menang hadiah sempena hobi bercontest. Kadang-kadang ada gak menang melalui giveaway yang aku joint melalui blog www.airis-contest.blogspot.com. Macam tudung, novel, topup dan lain-lain. Tapi kalau menang melalui contest biasa ni, gembira dia lain macam sikit :). Mayb salah satu sebabnya, nilai hadiah lumayan sikit berbanding G.A

 Ni aku menang melalui contest majalah Eh! bulan November iaitu product Etude House. Yang sebelah kanan sekali tu (kotak pink lembut) ialah bedak compact--> Etude House Preciouse Mineral Any Cushion. Dia macam bedak compact gak. Tapi sangat best bila pakai. Harga dalam RM100+++. Yang lain-lain tu aku tak tengok lagi brapa harga dia. Warna pink ada gambar girl tu cermin. 

Ni plak ialah voucher kasut XES bernilai RM200 dari majalah herworld. So, boleh aku shopping preeee.... kasut lagi sekali (selepas ditaja oleh cash Redbull sebelum ni). Alhamdulillah...

4 comments: