Friday, November 5, 2010

Menang Hamper Buds dari Mami & Baby

Kadang-kadang aku lupa cek email. Tu yang slalu lambat reply pada yang bertanya. Kecuali email biasa aku gunakan ni (srikandi007@yahoo.com). Tadi bila aku bukak email lagi satu, ada email dari Mami & Baby. Aku dapat hamper Buds bernilai RM208. Sebabnya, gambar reezqi mandi terpilih untuk edisi bulan November (lebih tepat lepas mandi tuh). 
Aku punyalah suka. Ye lah, aku antar gambar ni sebelum puasa lagi. Ingatkan dah lebur rupa-rupanya keluar gak. Inilah orang kata rezeki anak. Rezeki untuk Reezqi.....

Aku belum pernah lagi try mana2 contest online. Tapi contest by email or hantar-hantar gambar ke majalah ni aku rajin gak. Kiranya adil lah sebab gambar kakak dan abangnya pun dah pernah keluar majalah. Cuma hadiah kali ni agak berbaloi. Baru gambar kecik-kecik, belum cover lagi (tengah senyum lebau ni).

No comments:

Post a Comment