Thursday, October 28, 2010

Jawatan Kosong Kerajaan Terkini

Zaman-zaman dengan kengkawan tempat kerja terakhir sebelum sekarang

Aku rasa ramai yang mungkin tercari-cari ruang dalam kerajaan. Tapi agak terhad or paling tidak mesti terlepas. Kat sebelah kiri (atas) blog aku ada letak image Jawatan Kosong Kerajaan. So, rakan-rakan blogger or bukan blogger boleh click kat situ untuk tengok iklan-iklan terbaru dalam kerajaan.

Bukan apa, jawatan pembantu tadbir paling koman pun dapat RM800++ (blm termasuk pelbagai elaun yang beratus2 tu). Belum lagi jawatan yang lebih baik. Dan banyak benefit lain yang kita boleh dapat. Selain link tu, boleh gak try masuk kat sini:
1. Kedah2u.com (nama jer kedah tapi semua jawatan terkini kerajaan selalu mereka update)
2. jawatankosongkerajaan.my/ (ni pun byk info)

So, aku dah bg 3 link utk kengkawan yang masih ingin cuba dapatkn tempat dalam kerajaan. Sepengalaman aku, jarang ada company yang nak ibu mengandung 8 bulan kecuali kerajaan tau! Tu yg aku pernah rasa. (ni nak bg semangat pada pregnant moms yang masih tak dapat kerja. Cuba. Jgn tak cuba (pada yang berminat la).

No comments:

Post a Comment