Tuesday, September 14, 2010

Seikhlas Mana Kita BF Anak?

Rasanya tak terlambat lagi saya nak ucapkan Salam Aidilfitri pada semua pembaca blog. Berkenaan N3 kali ni,  saya selalu baca tentang sebab musabab orang susukan (BF) anak. Untuk menaikkan semangat atau motivasikan diri orang lain, saya akan bagi banyak sebab kenapa kita BF anak. Tapi untuk diri sendiri, jawapannya ringkas. Sebab PUAS. 

Saya terlalu sayangkan anak-anak. Antara cara saya merungkaikannya ialah melalui BF dan dari situ datang satu kepuasan. Puas saya bertanya pada diri sendiri kenapa BF anak? Ini lah jawapan paling ikhlas ada dalam diri ni. 

Reezqi ketika di hospital minggu lepas

Cuba tanya pada diri sendiri kenapa? Biasanya jawapan yang ikhlas akan terbit dalam masa kurang 5 saat :). Bukan apa, kalau kita benar-benar ikhlas, kita tidak akan pandang buruk atau serong pada yang tak mampu  atau yang tak nak menyusukan anak. Percayalah.

No comments:

Post a Comment